jueves, 20 de octubre de 2011

perquè el batxillerat de ciències?

 Per poder explicar el perquè de que haja elegit aquest batxillerat faré un petit resum dels estudis en la meua vida.
 En primaria sempre em deia la meua mestra que no era bona per les matemàtiques, així vaig començar a odiar-les. Però després va arribar el institut i amb això em vaig adonar, a més de que un mestre ho és tot perquè una cosa t'agrade o no, de que realment aquestes estaven basades en la lògica i que comprenent-les podien ser si més no divertides, almenys interesants.
 Així van trancòrrer primer i segon i tercer, uns dies em volia dedicar a l'arquitectura i d'altres al dret. En general totes les assignatures m'agradaven. Després va arribar quart, "l'hora de la veritat", i he de dir que començava a veure les coses bastant clares. La tecnologia feia temps que havia quedat descartada, les assignatures de la part humanística eren obligatòries i l'edat antiga, en la que entra d'alguna manera el llatí, mai m'ha il·lusionat molt i sempre he preferit l'història més recent. A part quedaven la biologia i física i química, les quals em fascinen perquè expliquen la realitat que ens envolta d'una manera completament comprensible i lògica.
 I aquest és el perquè de que haja elegit el batxillerat de ciències. És cert que podria haver fet el que té histària i mates, i segurament l'hauria fet molt contenta però crec que puc ser més jo mateixa a partir d'aquest. A més, el haver-lo elegit no vol dir que no puga llegir llibres per conéixer més altres matèries i tampoc té el perquè tidre res a veure amb els teus ideals o concepcions de la vida, als que segons algunes amigues meues només es dediquen els que van per lletres. En definitiva si poses voluntat de la teua part pots arribar molt lluny al que siga i com siga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario